HTML

A második és a harmadik nap

2011.04.28. 10:55 principessageo

Persze nem írtam tegnap. Hát ez vagyok én. Nem vagyok büszke a tegnapi napra, mert a reggelt két Kinder tojással indítottam, viszont este elmentem úszni.

Rendeltem update1 menüt, pontosabban Norbi Életmód Menüt, tegnap meg is érkezett az első adag. Az ebéd borzalmas volt, alig bírtam legyűrni, a többi egész finom volt. Természetesen nem ez az első harcom a kilókkal szemben. Már kétszer sikerült jelentősebb mennyiségű súlyfeleslegtől megszabadulnom, de sajnos megtartani sosem tudtam. Utoljára akupunktúrával szabadultam meg a kilóktól. Természetesen nem a tű fogyaszt, hanem az, hogy mellette szinte semmit sem lehet enni. Jól le lehet fogyni így is, de állandóan éhes voltam. Hiába fogytam le, úgy éreztem magam, mint egy szívbeteg, mikor elmentem egy kangoo edzésre. Komolyan mondom, húsz kilóval kövérebben sokkal jobb volt a kondim, mint akkor. Így soha többé nem szeretnék lefogyni. Amiben hiszek, az az ésszerű táplálkozás, kombinálva mozgással. Leírva olyan szép és egyszerű... Abban viszont biztos vagyok, hogy ez az akupunktúrás, nem evős módszer kifejezetten káros az egészségre.

Az első nagy fogyásom sporttal és ésszerű étkezéssel kombináltan történt. Nagyon jól éreztem magam, csak volt egy pont, amikor egyszerűen nem fogytam tovább, úgyhogy ez már nem motivált. Ezek után jött egy új élethelyzet, egy munkahely váltás és borult minden. Nem tudtam a szokásos helyre edzésre járni, hiába kerestem azt a helyet ahol jól érzem magam, nem találtam meg. A munkahelyemen sok volt a stressz, nem éreztem jól magam. A kilók meg csak csendben, lassan kúsztak vissza rám, mígnem akkora lettem mint egy... nem is tudom én mi. Akkor jött az akupunktúra, amit már az előzőekben említettem. Akupunktúra után csak pár hónapig tartottam a súlyomat, utána viszont, őrült sebességgel jött vissza minden, sőt még több is.

Egyébként a legnehezebb valahogy most nekem az, hogy elhiggyem, sikerülhet lefogynom nekem is. Mert már annyiszor nem sikerült. Nem bízom magamban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr242861515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása